نودهشتیا
مرجعی برای دانلود رمان های جدید عاشقانه ایرانی و خارجی بدون سانسور
نودهشتیا
پست های ویژه

دانلود رمان دلبر برای رئیس مافیا به قلم ک_هارت با لینک مستقیم

رمان دلبر برای رئیس مافیا نسخه کامل رایگان

موضوع رمان : عاشقانه، مافیایی

تعداد صفحات : ۸۲۵

خلاصه رمان : ماتئو؛ من برای این کار وقت ندارم. افرادم یه جاسوس رو توی کارخونه کشتی سازی متروکه قدیمی دستگیر کردن و الان باید با اون مقابله کنم وگرنه خطر ازدست دادن این اتحاد رو دارم. معلوم شد جاسوس مرد نیست، زنه. زنی دوست داشتنی که ادعا میکنه فقط برای اکانت کتابخونه مجازیش عکس می گرفته. هر چی که هست به سختی می‌تونم حرف‌هاش رو باور کنم…دارلین؛ فقط داشتم عکس می‌گرفتم! قسم می‌خورم که اصلا هیچ چیز دیگه ای درباره اون کشتی‌سازی رها شده وحشتناک نمیدونستم گنگسترهای تبهکاری منو ربودن و حتی اجازه نمیدن که قبل از کشیدن کیسه نایلونی روی سرم و هل دادن من توی ماشین، از خودم دفاع کنم.

قسمتی از داستان رمان دلبر برای رئیس مافیا

“دارلین” ماتئو ده دقیقه پیش منو در اتاقم پیاده کرد. با هر قدم بیشتر در پوسته سرد و بی رحم خودش فرو می رفت.

فکر میکنم تا حدی به خاطر اون مردی بود که با ما راه می رفت، و تا حدی به این دلیل که اون مطمئن نبود که چطوری اتفاقات کتابخونه رو پردازش کنه.

می دونم که هنوز دارم سعی می کنم خودمم اینو بفهمم. در حال حاضر، من جلوی یه کمد دیواری که مثل یه اتاق بود و شکلش عجیب و غریبه ایستادم.

کمد پر از هر نوع لباس قابل تصور هست… همراه با لوازم جانبی و لباس زیرهای مناسب. همه سایز من هستن، تا لباس و کفش هم واسم چیده شده بود.

چطور همچین کار کوفتی و جهنمی رو کرده؟ شاید دیشب بیشتر از اونچه فکر می کردم خسته بودم که اگه کسی وارد اتاق شده و کمد رو با لباس های کل فروشگاه پر کنه متوجه نشده باشم.

متوجه شدم که زنی که لباس های منو برداشته هم برای خرید فرستاده شده اشه…. یا حداقل اندازه های منو به کسی که خرید کرده، داده.

برای کسی که در تمام عمرش لباس های دست دوم و ارزون قیمت پوشیده و در حال حاضر از فروشگاه های دست فروشی خرید میکنه،

واسم سخته که پول و منابعی که برای انجام چنین اتفاقی نیازه رو بتونم ازش سر در بیارم و بفهممش و این همه پول و قدرت و امکانات رو باور کنم.

اجازه میدم تا انگشتام روی لباس های شب ابریشمی، ژاکت های کشمیری، تاپ های توری و شلوار جین نرم بچرخن تا اینکه به کمد برسم که به دیوار پشتی چسبیده.

  • اشتراک گذاری
خلاصه کتاب
ماتئو؛ من برای این کار وقت ندارم. افرادم یه جاسوس رو توی کارخونه کشتی سازی متروکه قدیمی دستگیر کردن و الان باید با اون مقابله کنم وگرنه خطر ازدست دادن این اتحاد رو دارم. معلوم شد جاسوس مرد نیست، زنه. زنی دوست داشتنی که ادعا میکنه فقط برای اکانت کتابخونه مجازیش عکس می گرفته.هر چی هست به سختی می‌تونم حرف‌هاش رو باور کنم... دارلین؛ فقط داشتم عکس می‌گرفتم! قسم می‌خورم که اصلا هیچ چیز دیگه ای درباره اون کشتی‌سازی رها شده وحشتناک نمیدونستم گنگسترهای تبهکاری منو ربودن و حتی اجازه نمیدن که قبل از کشیدن کیسه نایلونی روی سرم و هل دادن من توی ماشین، از خودم دفاع کنم.
مشخصات کتاب
  • نام کتاب
    دلبر برای رئیس مافیا
  • ژانر
    عاشقانه، مافیایی، خارجی
  • نویسنده
    ک_هارت
  • ویراستار
    نودهشتیا
  • صفحات
    ۸۲۵
  • حجم
    ۲/۷ مگابایت
  • منبع تایپ
    نودهشتیا
خرید کتاب
27,000 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
اگر نویسنده این کتاب هستید و درخواست حذف آن را دارید
  • برچسب ها:
دیگر نوشته های
کامنت ها

ورود کاربران

آرشیو نویسندگان
درباره سایت
سایت نودهشتیا، کانال اصلی سایت دانلود رمان 98ia است که مرجعی برای دانلود رمان های جدید عاشقانه ایرانی و خارجی بدون سانسور و رایگان می باشد
آمار سایت
  • 596 نوشته
  • 588 محصول
  • 0 کامنت
  • 1 کاربر
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " نودهشتیا " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.